arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

02/07/2012

Arvustus // Gatineau / Activ Eclat Radiance Enhancing Gommage



Kuna mul on väga tundlik ja punetusele kalduv nahk, siis minu puhul on välistatud igat sorti teradega koorijad, ükskõik kui peeneks jahvatatud need ka poleks. Seega oli ainus variant proovida happekoorijat. Nimi on küll natuke hirmutav, aga ei tasu karta, sest see kreem teeb nahaga IMET!!!
Tellisin kreemi Glamboxi lehelt, vaata SIIT.  Huvitaval kombel on minu pakend hoopis teistsuguse kujundusega kui see originaalis olema peaks, aga mulle meeldib see uus või siis hoopiski vana tuub isegi rohkem.
Lõhn on geelil super hea, värske, natuke sidrunine või on see apelsin? Aga mitte selline täielik tsitrus, just perfect. Aroomiteraapia on kindlustatud terve protseduuri ajaks.
Geel ise on ilus pärlmutterbeež, konsistentsilt paksem ja mis mulle kõige rohkem meeldib -  peale paari minutit masserimist muutub geel nahal vedelaks, misjärel tuleb see maha loputada. Väga omapärane tunne, üllatav kogemus. Mulle hullult meeldivad sellised innovaatilised tooted nagu kilemask, isesoojenev mask või nüüd see veeks muutuv geel.
Kuna mul on küll väga rasvane, aga pindmiselt kuiv nahk, mis vahest hullult ketendab, kartsin, et mingi geel küll mu nahka siledaks ei tee, aga just seda ta  tegi ja rohkemgi veel. Peale happekoorimist on nahk super pehme, ühtlase jumega, puhas ja kumav. Ei ole ühegi kooriva asjaga enne sellist efekti saavutanud.
Tõeliselt luksuslik. Just see sõna iseloomustabki seda toodet kõige paremini.
Soovitan kindlasti, super toode, tasub proovida ja nahk on ka rahul, et teda ei kraabita vaid õrnalt AHA hapetega kooritakse.

5 comments:

  1. Tundub väga ihaldusväärne toode, jätan meelde :P

    ReplyDelete
  2. Tundub huvitav. Kas oled muidu salongis ka happekoorimist teha lasknud?
    Mul on kirjelduse järgi sama nahatüüp, mis sul ja minule hästi sobis Comodex happekoorimine salongis.
    Selline toode aga koju osta tuleb odavam...

    Annika (uus blogilugeja)

    ReplyDelete
  3. Jah, olen küll lasknud happekoorimist teha, aga mitte seda tugevat, kus pärast nahk maha koorub vaid umbes samasuguse õrnatoimelisega kui see Gatineau oma. Ostsingi selle, kuna kosmeetik soovitas.

    ReplyDelete
  4. Väga huvitav toode, aga kas oskad öelda, kuidas toode poore puhastab? Mul on väga kiiresti ummistuvad poorid, kas see võiks mulle ka sobida? :)

    ReplyDelete
  5. Kindlasti teeb see poorid palju puhtamaks, minu omad on küll palju vähemmärgatavad peale protseduuri.

    ReplyDelete

ShareThis