arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

09/10/2012

Arvustus // ELF / Mineral Moisturising Lip Tint/Rose



Ma ei ole eriline huulepulkade kasutaja, pigem haaran läike järele. Aga see isend on nüüdsest mu lemmik huuletoode. Hinnaks umbes 4€, aga tasub oodata vähemalt 50% allahindlust, mida on õnneks sellel lehel tihedalt. ;) Lähemalt saab pulgast lugeda SIIT!
Pakend on super! Väike, must ja matt. Pulka on sees umbes 2cm. Seda on lihtsalt nii hea huultele määrida, libiseb mõnusalt ja tulemuseks on super pehmed, niisutatud ja siledad huuled. 


Sisaldab sheavõid, jojobaõli, kookosõli ja vitamiin E-d. Eriti meeldib mulle, et huulepulgal on ka sees spf 8.Värvi on ka just piisavalt igapäevaseks kasutamiseks. Tegu on peaaegu mati huulepulgaga, seega, kes soovib läikivamat tulemust, võib lisata natuke läiget. Kindlasti tahan ka teisi toone proovida, päris hea valik tundub olevat.


♥genefic♥

3 comments:

  1. Ooo, selle toote jätan meelde. Tundub täpselt minu värv olevat :)

    ReplyDelete
  2. Kas sina see kuu Adoreboxi ka tellisid? Anni.

    ReplyDelete
  3. Tellisin küll, aga kahjuks ma ei olnud kodus, kui pakki tuldi tooma ja nüüd ootab ta mind postkontoris. ;)

    ReplyDelete

ShareThis