arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

25/10/2012

Arvustus // Wet ´n´ Wild Ultimate Brow Kit


Hea meel on jällegi tutvustada ühte suurepärast toodet. Wet´n´Wild kulmuvärvid soetasin Seppäläst, hinnaks 6,95€ ja olen meeldivalt üllatunud...
Toode lubab:  käepärast, käekotisõbralikult kompaktset mini kulmusalongi koos kõigi vajalike tööriistadega, et kujundada, siluda, defineerida ja  hooldada  kulme.



Pakend on täiesti tavaline plastikust karp, mis mahutab kõik ilusti ära. Natuke raskelt käib lahti, eriti kui kiire on, teeb see natuke närviliseks. ;) 

Sisuks  on kaks  puudrit, hele(dam) ja tumepruun, vaha, pintsetid, pintsel ja karbi külje pealt saab välja tõmmata veel päris piraka peegli. :) 
Pintsel on isegi täitsa okei, kuigi liiga lühikese varre tõttu ebamugav käsitleda. 
Pintsetid ajavad ka asja ära, näiteks reisil olles pole vajadust spets pintsette kaasa pakkida.
Puudrid on väga pigmenteeritud, piisab, kui korraks pintsliotsaga pinda puudutada. Sellest karbist jätkub mulle küll vist elu lõpuni. ;)  

Tulemus jääb super loomulik ja ülikerge on puudreid hajutada. Mõlemad pruunid on külma alatooniga, seega ei mingit punakat kulmu, nagu mõnede teiste kulmupuudritega on juhtunud. Kuigi mul on mustad juuksed, kasutan mõlema puudri segu, sest ainult tumedaga jäävad kulmud minu maitse jaoks natuke ülepingutatuks, kes aga soovib rohkem väljajoonistatud kulme, paneb lihtsalt veidi rohkem.
Vaha kohta ei oskagi midagi öelda, tundub suht mõttetu või ei oska ma seda õigesti kasutada, seniks jään värvitu kulmugeeli juurde.

Kokkuvõtteks ütleksin, et selle raha eest on toode üllatavalt hea ja igati soovitamist väärt. Tulemus on puudriga kindlasti palju loomulikum kui pliiatsiga joonistatud kulmudel. Ühe punkti võtsin maha vaha eest, mille asemel oleks võinud  karbis olla hoopis highlighter või heledam pruun puuder.

Hinne:  ♥♥♥♥♥ 5/4


♥genefic♥

8 comments:

  1. Nii kenad kulmud jäävad, ja sul on megakenad silmad. :)

    ReplyDelete
  2. Oh kui hea, et juhtusin seda postitust nägema/lugema, ma olen ammu mõelnud selle soetamise peale, nüüd tean, et kui järgmine kord Seppälässe juhtun, siis tasub osta täitsa :)!

    ReplyDelete
  3. Palju maksis?

    ReplyDelete
  4. Kas seda on veel seppäläs saadaval? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei oska öelda, ei ole sinna poodi tükimal ajal sattunud. :)

      Delete
    2. Ma nägin paar kuud tagasi Viru keskuse Seppäläs seda, aga pole hetkel vajadust osta.

      Delete

ShareThis