arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

06/12/2012

Arvustus // Burt´s Bees / Very Volumizing palsam


Burt´s Bees tooted on mulle alati meeldinud oma lahedate vintagehõnguliste pakendite ja looduslike koostisosade pärast. Enim tuntud on kindlasti nende huulepalsamid, aga tegelikult on nende tootevalikus kõike, alates näoseerumitest ja lõpetades meestele mõeldud toodetega. 
Mina ostasin enda pudeli I.L.U.-st, kus hinnaks umbes 13€, natuke soodsamalt saab Feelunique lehelt.

Palsam lubab: Parandab juuste seisundit, pehmendab neid, tõstab juukseid, annab volüümi.

Pakend on armas, midagi on nendes kollase/punasekirjudes siltides, mis tekitavad usaldust.

Lõhn on väga magus, lausa imal, just täpselt selline nagu granaatõun, ei ole just fänn. Aga noh, ega lõhna pärast ju tavaliselt palsameid osteta. :)


Sisu on paljulubav - sisaldab granaatõunaõli, rõikapuuseemneekstrakti, marula õisi, soja, avokaadoõli. 
92,7% looduslik, sulfaadi/parabeeni/ftalaadivaba. 
Konsistents meenutab lahjemat sorti kreemi. 

Tulemus... eeeee ma ausaltöeldes ei oska ma kindlat seisukohta selle palsami suhtes võtta. Ma ei täheldanud teiste palsamitega võrreldes eriliselt rohkem volüümi, samas on juuksed imelikul kombel kauem puhtad, eriti kui arvestada fakti, et seda palsamit tuleb kanda ka peanahale. Tundub, et mingi nipiga hoiab palsam juuksed peanahast eemal ja need  ei määrdu nii kergesti. Muus osas ei ole  midagi ette heita, juuksed  jäid läikivad ja siledad. Erilist niisutust muidugi loota ei tasu, sest palsam on väga lahja, muidu ei olekski ju võimalik kogu pead sellega sisse määrida, raskete/kreemjate koostisosadega juba volüümi ei saavuta. Tuleb lihtsalt juusteotstele midagi niisutavamat määrida.

Kokkuvõtteks arvan, et selle raha eest on võimalik kindlasti rohkemat volüümi pakkuvaid palsameid muretseda. Kuna palsami just sellel eesmärgil soetasin, siis olen natuke pettunud küll, eriti veel seetõttu, et pakendil on kiri VERY VOLUMIZING.
Plusspunktid on looduslike koostisosade ja armsa pakendi eest. ;)

Hinne: ♥♥♥♥♥ 3/5

♥genefic♥

3 comments:

  1. Heihei, tahtsin küsida paar küsimust natukene teisest teemast, nimelt Adoreboxist. Olen ka tellinud glämboxi ja siis telefonisse sõnumi,et kui pakk kohal ja kus kohas. Aga kuidas adoreboxiga asjad käivad? Sain aru jah,et tuleb postiga otse koju, aga kuidas see asi käib, kas nad helistavad ette või ilmub keegi ukse taha? Ei ole kursis väga sellise teemaga ning otsustasin küsida :)

    Ja teine küsimus ka ,ehk oskad öelda.. Kui ma tellisin umbes 7ndal novembril, kuna ma umbes selle kätte peaksin saama?

    Lootsin,et ehk oskad mind aidata.

    ReplyDelete
  2. Pakk tuuakse Sulle kulleriga ukse taha.;)Enne helistatakse ette, kas oled kodus.Karpi saab tellida terve kuu ja kätte saad järgmise kuu 5.-10. kuupävani, seega enne 10.-dat dets. peaksid Sa oma Adoreboxi kätte saama. :)

    ReplyDelete
  3. Suur tänu sulle info eest :)

    ReplyDelete

ShareThis