arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

04/03/2013

Arvustus // Tony Moly / Petite Bunny Gloss Bar



See on küll vist kõige kiirem pakk, mis eales Koreast Eestisse lennutatud. Tuli kohale lausa 10 päevaga, tavaliselt saabuvad minu eBay tellimused 3-4 nädalat. Ei osanud oodatagi, et minu Korea kosmeetika katsetused saavad nii kiirelt alata. Kes ei tea, millega tegu, siis kirjutasin eelnevalt natuke Tony Molyst SIIN . 
Aga nüüd esimese linnukese ehk Betite Bunny Gloss Bari juurde. Oot-oot, miks bunny, see on ju pesuehtne mõmmik??? Ok, võib-olla on Koreas jänesed just sellised nudikõrvadega. :) Tegelikult jah, karu jaoks on jällegi kõrvad liiga pikad. 
Olgu, jääb siis jänes. 

Tellisin huulepalsami eBay´st SIIT, hinnaga 4,46€.
Palsam on saadaval ka eestimaises veebipoes Meon SIIN, hinnaks 6,20€.


Tony Moly Petite Bunny Gloss Bar

Pehmendab, niisutab, hoiab ära kortsukeste teket, silub, kaitseb, annab huultele särava värvi.

Noooo, pakend on ülilahe pastakalaadne jänku. Paraja suurusega, et mitte käe/meigikotis liialt ruumi võtta. Pulk on väljakeeratav ja seda on seal ikka oma 3cm jagu. Minul teeb küll tuju kohe heaks kui selle muhedasuise jänku kätte võtan.
Tony Moly Petite Bunny Gloss Bar review
Väga mõnus maasika lõhn, selline mittekeemiline,
 tahaks tõesti kohe tükki otsast hammustada. Ma armastan hästilõhnavaid palsameid, 
siis saab alati enne huultele määrimist head lõhna nuusutada.


Pulgake sisaldab muuhulgas greibi-maasika-kirsiekstrakti, taimseid õlisid ja proteiine. 
Väga väga niisutav on see palsam, hästi pehme kohe, rõõm lausa huultele määrida.  Mina valisin tooni Neon Red, mis on tõeliselt ilus puna-roosa. Saadaval on 12 erinevat värvi, üks ilusam kui teine. 
Tony Moly Petite Bunny Gloss Bar neon red

Ma panin kohe ülisuure plaani oma huultest, et oleks näha kui siledaks see palsam huulepinna teeb. Ma ei tea, kas see täidab kortse või mis, aga mu huuled pole vist imikust peale nii siledapinnalised olnud.  Ühekordsel pealekandmisel on värv nagu ikka palsamitel selline õrna tooniga, aga mida rohkem seda huultele hõõruda, seda erksamaks värv muutub. Peale kolme kihti oli suu ikka parajalt neoon juba. Kartsin, et kuna palsam on nii niisutav, siis mingit püsivust siit ei tasu oodata, aga peale prae söömist oli see peaaegu puutumatult mu huultel. Peale mitut tundi alles mõtlesin, et võiks värvi värskendada. 
Tony Moly Petite Bunny Gloss Bar swatches

Kui teile meeldivad armsad ja väikse huumoriga meigitooted,  siis see huulepalsam on just teile! Minu südame on ta igatahes võitnud ja kindlasti on talle ka varsti teist karva kaaslasi oodata. 
Kui ma nüüd kõik oma elu jooksul proovitud huulepalsamid silm eest läbi lasen, siis mulle hakkab tunduma, et see on neist üks parimaid. 



Pakiga oli kaasas ka kolm testrit, kahe Tony Moly testri kõrval ka üks Korea kosmeetikafirmalt Holika Holika , millest olen samuti palju head kuulnud. Proovin kindlasti ära. 

Kuna mu esimene kogemus Korea kosmeetikaga oli nii positiivne, siis ootan nüüd veelgi kannatamatusega teisi Tony Moly tooteid, mis peaksid õige pea hakkama ükshaaval mu postkasti potsatama. 
Tänaseks kõik, homme näitan teile ühte pakikest, millel täna suure elevusega järgi käisin. Muuhulgas sisaldab see ka ühte imeliselt lõhnavat üllatust teile. ;)

Olge armsad!

12 comments:

  1. "I'm not a bear!" :D
    nii vahva!

    ReplyDelete
  2. Sul on alati nii vahvad ja armsad leiud! :)

    ReplyDelete
  3. Nii vahva :)
    Juba teine asi, mida ebayst Su postituse peale tellima lähen.

    ReplyDelete
  4. No super, tore kui must kasu on. :))

    ReplyDelete
  5. Kui shippingu eest rohkem maksta jõuab Koreast pakk kohale ka 2-3 päevaga. :) aga üldiselt olen ma ka ikka nõus ootama, et odavamalt saada.

    ReplyDelete
  6. Nii nunnu toode ja tulemus on ka ilus:)

    ReplyDelete
  7. Langesin "reklaami" ohvriks ja tellisin endalegi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loodan, et Sa ei pea pettuma. :)

      Delete
    2. Ei pea :) Kohale jõudis ligi 10 päevaga (teiselt poolt maakera, super) ning huultel läigib kenasti. Isegi külmast krobelise musu tegi pehmeks. Läikega kaasa pandud testritest ärme üldse räägi, eks :) Aitäh!

      Delete
  8. Mul on ka see olemas. Tegin avastuse, et kui ikka päevotsa kasutada ja vahepeal ka värskendada, siis õhtul peab kasutama meigieemaldajat, et see pigment huulte küljest lahti saada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pigment on tõesti tugev, pole enne sellist kohanudki. :)

      Delete

ShareThis