arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

27/04/2013

Arvustus // Nurme Seep / Vitamiini huulepalsam



Kuna kevadpäike juba päris tihedasti pilvede vahelt piilub ja iga päevaga aina intensiivistub, siis on õige aeg üle vaadata oma huulepalsamite varud, et õrn nahk oleks ikka kaitstud ja niisutatud. Mina testisin NURME SEEBI Vitamiini huulepalsamit 
ja nüüdseks on see minu palsamitekogus end mugavalt sisse seadnud ja võib teiste vanemate olijate ees uhkustada, 
sest just tema järele haaran viimasel ajal kõige tihemini. Isegi minu suur lemmik - EOS pallike on seisma jäänud, need kaks on peaaegu identsed!  
Kaitseb külma, kuuma, tuule ja päikese eest. 
Niisutab, toidab, elustab, noorendab, uuendab huulenahka. 

Pakend on minu jaoks alati väga tähtis ja mul on hea meel, et Nurme Seebil on õnnestunud oma toodetele nii mõnusad retrohõngulised sildid luua. See armsates pastelltoonides tuubike sobib kevad/suvesse ideaalselt. Mulle meeldib, et plastikust pulk on läbipaistev, näen täpselt, millal on vaja hakata uue palsami peale mõtlema.     
Kuigi ma väga armastan toosides huulevõided, (ka Nurme Seebil on sellised olemas, kirjutasin ühest SIIN) siis kaasaskandmiseks on pulgakujuline kindlasti mugavam ja hügieenilisem. 

Lõhn on mahedalt tsitruseline, väga õrn. Palsamit huultele kandes on seda ainult veidi aimata.

Palsam sisaldab kõike head ja paremat, mida ühed huuled üldse soovida võiksid - mesilasvaha, kakaovõid,  avokaadoõli, 
E-vitamiini, värviks porgandiõli ja lõhnaks mandariini eeterlikku õli. Loendis on ka veel limonene ja linalool, mis on samuti looduslikku päritolu ja kui ma ei eksi, siis lisatakse neid samuti meeldiva lõhna tarvis. Toode on 100% looduslik,
 mille üle ma rõõmustamast ei väsi. 

Kui ma nüüd võrdlen palsamit Nurme Seebi Õhetava huulevõidega, siis on see pulk kindlasti kreemjam ja niisutavam. 
Palsam ei vaja aega, et huulte soojuse mõjul sulada, see libiseb kohe pehmelt ja sujuvalt ning jätab mõnusa läikiv-õlise kihi 
huuli kaitsma ja kaunistama. 
Kuigi mu suu on praegu päris heas seisus tänu igapäevasele niisutamisele, siis ma arvan, et see palsam saab hakkama ka väga kuivade ja ketendavate huultega, eriti kui ööseks paksemat sorti kiht peale määrida. 

Väga, väga mõnus huulepalsam, mida julgen soovitada kõigile, alates väikelastest ja lõpetades pensionäridega. 
Looduslik koostis, tõhus niisutus ja ilus-mugav pakend teevad sellest kindlasti igaühe lemmiku, kes korragi proovib. 
Mul on väga hea meel, et ma oman nii Õhetavat huulevõiet kui Vitamiini huulepalsamit. Need kaks toodet on mul igapäevaselt kasutuses- üks neist käekotis, teine öökapil silma rõõmustamas. On ikka armsakesed!


Vitamiini huulepalsami saate endale soetada Nurme Seebi kodulehelt 4,50€ eest SIIT või müügikohtadest üle Eesti, asukohad leiad SIIT.

Milline on teie lemmik huulepalsam?
Kas kasutate palsameid ka suvel või jäävad need sahtlisse talve ootama?

Tänaseks ongi kõik, olge armsad!

18 comments:

  1. Hetkel on mu lemmik Nurme Seebi Reedu musi huulepalsam ning kasutan palsameid aastaringselt. :)
    Kui peaks Kaubamajja sattuma, siis kindlasti heidan sellele pilgu peale ja (päris suure tõenäosusega) ostan selle endalegi. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen kindel, et sellest saab Sinu uus lemmik, Johanna. ;)

      Delete
  2. Mina kasutan hetkel ühte Nivea Milk&Honey huulepalsamit, mis oli poes esimene ettejuhtuv, kui mul haigena huulte ja ninaaluse kiirabi vaja oli. Ajab asja ära, aga järgmise ostuks panen su arvustuse kõrva taha.

    Ja suvel pean ka kindlasti palsamit kasutama, kuna päike teeb hellaks ja ikka niisutust vaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, ega need sünteetilised polümeerid ja muu keemia, mis Nivea sisaldab, huultele head ei ole. Kui on valida, siis kindlasti eelista looduslikku. ;)

      Delete
  3. see on ka minu hetke lemmik, järgmisena plaanin proovida Maikellukese huulepalsameid, loodan, et need on sama head.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, panin ka juba silma Maikellukese kookose-šokolaadi palsamile peale. ;)

      Delete
  4. Mäletan, et olin üks esimesi followereid Su blogis ja pean ütlema, et aja jooksul on Su blogi suuresti arenenud ja lemmikuks saanud :) Vahvad pildid ja mõnusad arvustused teevad päeva alati toredaks ;)

    Ka see mainitud huulepalsam on üks mu lemmikuid, kuid viimasel ajal tõrjub selle kõrvale maikelluke.ee-st tellitud huulepalsam, mis on rohelise õuna lõhnaga, maitse on ka sarnane..hind on ka meelepärasem. Teeb huuled pehmeks ja mõnusaks. Peale huulepalsami on seal samuti muid mõnusaid tooteid, mida katsetada. Muuseas mina olen ka välja jätnud igasugused välismaiseid palsameid ja investeerinud kodumaistesse toodetesse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Hegi! :) Maikellukest hakkan varsti avastama. ;)

      Delete
  5. Mina pole kahjuks veel ühtegi Nurme Seebi huulepalsamit proovinud, sest iga kord kui uut palsamit ostma lähen sirutab käsi ikka vana lemmiku järele. Minu lemmik on PALMER'S Original Lip Balm. See on nii mõnusa lõhnaga-vanilje ja natuke nagu šokolaad ka. On mõnusalt pehme ja niisutav. Samuti sisaladab E-vitamiini ja on päikesekaitsefaktoriga SPF 15. Kui sa seda proovinud pole, siis kindlasti soovitan ;)
    Loodan, et Nurme Seep tuleb kunagi välja ka mingi sellise palsamiga, millel pole sitruseliste lõhna... mul on lihtsalt endal imelik kiiks, nimelt ei meeldi sitruseliste lõhnad üldse. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. SPF on suur pluss huulepalsami puhul. Minul on Palmer´s-ilt šokolaadi-piparmündi palsam, mis on ka väga hea lõhnaga, aga kahjuks ilma päikesekaitseta. :p Minu meelest Nurme Seebi Reedu Musi peaks ilma tsitruselisandita olema. ;)

      Delete
  6. Mina kasutan huulepalsameid aastaringselt ja mul on neid ikka mitu. Kõige enam kasutan oma EOS kollast muna, Nivea Vitamin Shake Acai&Wild apple huulepalsamit ning Palmersi kakao ja piparmündiga palsamit. Kõik kolm on mu suured lemmikud :) Kindlasti kavatsen ära proovida ka selle Nurme Seebi huulepalsami ning kavatsen ka Maikellukese palsameid testida kunagi .. varsti :)

    Seoses huulehooldusega tahtsin ka küsida, et kas Sa oskad mulle soovitada mõnda head ja efektiivset huulekoorijat? Ma pole veel ühtegi ostnud aga nüüd tunnen, et ammu oleks aeg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üks hea huulekoorija, mida ka ise kasutan, on huulepulga kujuline ELF-ilt, tellida saab siit: http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/lip-treatments/lip-exfoliator/invt/82510 Ammu olen tahtnud endale Lushi koorijat, Liina kirjutas sellest oma blogis siin: http://www.missliina.com/2013/04/review-lush-lip-scrub.html . :)



      Delete
  7. Mina pole ka ühtegi "Nurme Seebi" huulepalsamit proovinud ega kasutanud, aga taaskord kirjutad Sa nii ahvatlevalt, et tormaks kohe ostma! :) Mul on olnud "Nivea" oma, aga see oli täitsa tavaline-ilma lõhna ja maitseta. Suvel kasutanud pole, siis on minu jaoks huulepulkade aeg :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, Elly, proovi kindlasti, Sul ei tule oma Nivea siis enam meeldegi. ;)

      Delete
  8. Eelistan samuti looduslikke huulevõideid ning elu jooksul olen ikka välja palju jama enda huultele suutnud määrida. Minu kindel lemmik on vahar, mille soetasin esimest korda kasitöö laadalt. Internetis võib seda soetada siit: http://www.vahar.eu/products/vahar-40-ml.html. Pakendil leiduv kleeps on muidugi kentsakas, kuid sellest ei tohiks lasta end häirida.

    Vaharil on ka väga palju muid häid omadusi. Määrin seda sinna, kus midagi valutab või katki. Alati aitab! Kuna mul on väga vähe igasuguseid potsikuid-totsikuid, siis selline multifunktsionaalsus on minu jaoks ideaalne.

    ReplyDelete
  9. Mina kasutan Blistexi MedPLUSi(www.blistex.ee/tooted) - see pisike potsik on appi tulnud iga ilmaga :). Mõnusalt jahutav ja kiirelt parandav nii külma kahjustustele kui pärast kuuma päikest.


    www.christineest.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Hetkel on kasutuses Dr. Hauschka huulepalsam ja Burts Bees-i huulepalsam. Mõlemad meeldivad aga viimast kasutan tihedamini, sest seda on lihtsam huultele kanda. Dr. Hauschka oma kasutan tavaliselt ööseks kui huuled väga katki. Suvel kasutan ka ikka huulepalsameid, sest päike kipub huuli kuivatama, eriti kuna olen kõva päikesevõtja :D

    ReplyDelete

ShareThis