arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

10/04/2013

Kodu // Roosa kristall, muffinid & kohv koorega


Ammu ammu ei ole koju midagi uut ostnud. Kuidagi väga nigel on see kodutarvete valik siin Tartus või ei tea ma õigeid kohti, kust otsida.
Kaubamaja ja Taskus asuv Kodusalong on ainsad kohad, kus vahel ilusaid asju käin kaemas. Kas teate veel mõnda soovitada, sobivad ka netipoed, oleksin väga tänulik. :) Sellised tumedad aasiapärased asjad nagu näiteks Home4You pakub, ei ole minu maitse, rohkem meeldivad heledad ja helged. :)

Tiimarist ei ole ma vist kunagi midagi ostnud, aga seda roosat jalaga klaaskaussi vaateaknal nähes hüppasin rõõmust
 ja teadsin kohe, et ta tuleb minuga.
Hoian seal huulepalsameid ja pulki, mida tihemini kasutan. Aga kui tüdinen võin sinna panna ehteid, küünelakke,
 komme või kasvõi ujuvküünla. Imekaunis roosa värv ja armsalt nikerdatud jalake. Silm lausa puhkab.
Hinnaks 9,95€.


Need mõnusat koorekohvi värvi kausid-kruusid tulid koju Maximast, makstes kõigest 49 senti.
Tassid on täpselt parajad kakao jaoks(kohvi meeldib mulle natuke suuremast kruusist juua) ja kausid sobivad ideaalselt puuviljasalati või jäätise tarbeks.

Sellist värvi muffiniga taldrikut mul veel ei olnud, kollektsioon täieneb. Ostetud Koduextrast.
 Jaa-jaa veel muffeneid. See Rimist soetatud köögirätik ei näe küll pildil eriti kaunis välja, tegelikult on väga armas pastelne.
 Lilla ei ole just mu lemmikvärv, aga näita mulle mumme ja muffeneid ning see ei ole enam probleem.
Käterätt samuti Rimist. Kõigi muffinitega asjade hind jäi minu mäletamist mööda alla 2€.

Nuvott, täna oli selline post, olge armsad!






30 comments:

  1. väga nunnud asjad! silmasin ise tiimaris üht roosat küünlajalga, samuti klaasist. no nii nunts, et minesta maha! miks ta aga koju toomata mul jäi, ei tea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi-oi, nüüd pean minema seda otsima. :)

      Delete
  2. Tartu Decoras on vahepeal palju ilusaid rõõmsaid ja armsaid asju, millega kodu kaunistada. Samuti olen selliseid asju näinud Lõunaka juures asuvas Asko's

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vott-vott, need ei olnud mul meeleski, hüppan läbi, aitäh! ;)

      Delete
  3. home4you koha pealt ei ole nõus, käisin täna ja neil on väga palju selliseid heledaid shabby chic stiilis asju :) tume domineerib, peab hoolikamalt uurima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juhhuu, pean siis uuele ringile minema! :)

      Delete
  4. Väga nunnud ja ilusad asjad! :)

    ReplyDelete
  5. Pead Tallinnasse tulema. Muster meeldiks Sulle kindlasti ja siis Solarises asuv pood "Armas kodu" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jätan meelde, kui järgmine kord Tallinna külastan. :)

      Delete
    2. Oi, leidsin selle "Armsa Kodu" e-poe ka, väga lahe! ;)

      Delete
    3. Tallinnas on veel selline koht, nagu @home (Pärnu mnt-l). Seal müüb lihtsalt uskumatult ägedaid asju :)

      Delete
    4. Oih, ma vist ajasin selle poega Muster segamini, mida eespool kõneleja mainis :)

      Delete
    5. Hehe, Muster asubki jah Pärnu mntl ja ka Rocca al Mare keskuses teisel korrusel. See peaks täpselt olema Pille-Riinu cup of tea.. ja "Armas kodu" ka loomulikult:)

      Delete
    6. @Home ja Muster ongi kõrvuti ja segamini.. ja sisult suhteliselt sarnased. ;)

      Delete
  6. no torma või maximasse - need väiksed kausikesed on ju imenunnud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nii paraja suurusega, väga mugav peos hoida ja teleka taga jätsi mugida. ;)

      Delete
  7. Nii armas postitus jällegi! Muffinid meeldivad ka mulle ja väikese vihjena võin öelda, et nägin täna Prismas (küll Tallinnat külastades) ühte eriti armast muffinikujulist kaanega toosi, mis absoluutselt võitis mu südame! Ma isegi ei tea, miks ma teda ära ei ostnud. Juhul, kui sul veel ei ole mufffiniüledoos, võib ka Tartu Prismadest piiluda :) Sinna oleks eriti hea käevõrusid/kõrvarõngaid või muud pudi-padi ladustada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kindlasti viskan pilgu peale, kuigi muffinitoose mul juba päris mitu. ;)

      Delete
  8. Kõige ilusamaid asju saabki sealt, kus kõige vähem ootad neid leida. Maxima ja Prisma on tõelised üllatajad.
    Muster on tõeliselt armas, aga tihti on nende kaup minu jaoks natukene ülehinnatud.
    Aga nõusid otsides kiikan aeg-ajalt ikka lafier.ee lehele, kus mu suureks lemmikuks on koliibiriidega komplekt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, enamus kodusisustuspoode on hinnad lakke ajanud, tuleb alesid oodata. ;)

      Delete
    2. Täitsa nõus!

      Enne jätsin ühe skandinaavia stiilis poe mainimata, mis on väga tore (võibolla veidi futu), aga hinnaklassilt üle keskmise - HomeArt

      Delete
  9. Leidsin su vanadest postitustest üles ka need muffini-topsikesed ja olen täiesti armunud! Kavatsen täna Koduekstrat läbi kammima minna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Need on tõesti armsad, ära heitu, kui neid hetkel ei leia, mina olen enda omad väga erinevatel aegadel ostnud, tuleb lihtsalt vahepeal tšekkamas käia. ;)

      Delete
  10. Väga väga armas roosast klaasist kausike ja tassid ning kausid tekitavad isu kohvi juua (nii kena värv on neil), näiteks vahukoorega mmmmmm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. või kakaod vahukommidega...mmmmm :)

      Delete
    2. vòi àkki hoopis ùks mònus cappuccino vahuga mmmmmm :D

      Delete
    3. Ähäh, pean nüüd minema kohvi tegema. :)

      Delete
  11. Kas Sa muffini-maias-preili säherdusi potsikuid oled märganud? http://www.asos.com/ASOS/Naughty-But-Nice-Cupcake-Handcream-18ml/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3312795&cid=16095&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Cherry+feast Ilus täiendus olemasolevale kogule :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oii, kui armas, aga nii imetilluke. :)

      Delete
    2. Mhh.. Ja nüüdseks ka out of stock. See muffin sai küll eriti kärmelt otsa. Aga küll tuleb uusi, suuremaid ja paremaid :)

      Delete

ShareThis