arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

28/06/2013

Ilulemmikud #2



Panen ritta mõned tooted, mis viimasel ajal on mind kõige enam rõõmustanud. 
Maybelline Dream Pure BBkreem
See kreem on kõik minu jumestuskreemid kapi tagumistesse pimedatesse nurkadesse tõrjunud. Kartsin, et BBkreem ei ole minu mitte just ideaalse näonaha jaoks piisava katvusega, aga üllatusin, kui ühtlane ja hea nahk sellega välja näeb. Mõned punetavamad kohad tuleb peitekreemiga üle tupsutada ja ongi tip-top.Tunne on palju mõnusam kui jumestuskreemi kandes ja kuna sinise korgiga variant on mõeldud just rasusele nahale ei hakka see minu eriti õlisel nahal ka kohe läikima. Kui nägu puudriga üle tupsutada on 4-5 tundi mureta, siis tuleb alles veidi meiki kohendada. Arvan, et jään vähemasti suvekuudel sellele kreemile truuks. Kreem on saadaval pea kõikides poodides, mis kosmeetikat pakuvad, kõige odavamalt 5€ ringis nägin seda Maksimarketis.
Aussie volüümi andvad šampoon ja palsam
Armastus esimesest pesust! Juuksed jäävad pehmed, siidised ja kohevad. Aroom ei ole pudelist nuusutades ja pestes just mu lemmik, meenutab kuivatatud puuvilju vms, aga peale kuivamist on juuksed vägagi mõnusa lõhnaga. Kindlasti tahan ka teisi Aussie tooteid katsetada. Tartus olen Aussiet müügil näinud Kaubamajas ja Prismas, viimasest võib tihti, kui mitte pidevalt leida nii šampooni kui palsami soodushinnaga 4,95€. Tavahind on toodetel 6-7€ kanti. 
Collection 2000 valgustpeegeldav peitekreem
Hästi mõnusa kreemja koostisega pintsliga varustatud pliiats, mis peidab ideaalselt tumedad silmaalused. Kreem on mul toonis Naked, mis on roosaka alatooniga - sobib just neutraliseerima sinist, silmad muutuvad kohe palju säravamaks ja pilk puhanumaks. Kollaka alatooniga oliivikarva nahaga inimestele jääb, ma kardan liiga roosaks, aga minu sinise varjundiga põhjamaisele nahale on ideaalne. Ei sobi kindlasti vistrike jms. peitmiseks, selleks puhuks on peitepulk, see pliiats toob need pigem esile. Ainus miinus selle pliiatsi juure on mahakuluv värv ümbrisel. Kahjuks Eestist peitekreemi soetada ei saa ja ma ei suutnud ka leida ühtegi netipoodi, mis selle siia inimliku hinnaga saadaks. Jääb üle ainult reisidel silmad lahti hoida. Pliiatsi hinnaks umbes 6€.
Maybelline Express Remover küünelakieemaldi
Super mugav ja kiire viis eemaldada lakk küüntelt ilma vatitupsudega jahmerdamata. Torkad näpu purki, kus sees küünelakieemaldist märg auguga švamm, paar sekundit solgutamist ja tõmbad välja täiesti puhta küüne. Kui on paksem kiht lakki, tuleb veidi näppu purgis keerutada. Glitrit sellega maha ei saa, hõõru palju tahad, selleks peab miskit muud kasutama. Vedelik on atsetoonvaba, kuid siiski päris vänge lõhnaga, kuid küüsi ei kuivata. Hind jääb 7-8 € vahele.  
Look Beauty põsepuna Make Me Blush toonis Pinch
Põsepunadest on viimasel ajal just see ilus roosa veidikese kumav puna mu palgeid kõige tihemini kaunistanud. Mulle meeldib, et see on tagasihoidlik ja õrn, kuid piisav, et nägu "üles äratada". Ka pakend on parim, mida olen põsepunade juures kohanud, suure peegli ja laheda disainiga. Praegu on Look Beaty lehel kogu kaup poole hinnaga ja saatmine tasuta. Põsepuna saab kätte umbes 5€-ga. Poodi pääseb SIIT. Mõnest LB-i  tootest kirjutasin lähemalt SIIN.
Dermosil toitev kätekreem
Selle kreemi lõhn meeldib mulle niiii väga, et haaran käte kreemitamiseks alati just selle tuubi. Hea lõhna kõrval on ka kõik teised super kätekreemiks olemise tingimused täidetud - käed jäävad siidised, pehmed ja niisutatud.  Hinnaks 3€ ja tellida saab SIIT.
Oriflame Nature Secret kooriv dušigeel piparmündi ja vaarikaga
Koorimise jaoks ma seda geeli ei kasuta, väikesed rohelised seemnekesed on pudelis rohkem ilu pärast,  mulle meeldib just see värske tunne, mis selle geeliga pestes tekib. Ja see näeb välja nagu vaarikamoos. Igati mõnus suviseks lobistamiseks. Tellimise aegu oli hind 2-3€ vahel. Lähemalt saab uurida SIIT.

Kas oled mõnda minu lemmikut proovinud?



27 comments:

  1. Aussie shampoonid ja palsamid on mu lemmikud, ma lausa armastan selle lõhna! Ise kasutan kuivade juuste shampooni, love love love it! :)

    ReplyDelete
  2. Oriflame'i dušigeel on tõesti mõnus. Ostsin ta esialgu ainult värvi pärast, sest nägi välja niivõrd isuäratav. Õnneks ei pidanud ka toimes ja lõhnas pettuma. Koorja ta muidugi ei ole, need 2-in-1 või veelgi rohkem asju ühes tooted on alati sellised kahtlased.
    BB-kreemi osas pean ka nõustuma. Ausalt öeldes ei mäletagi ma, kunas ma viimati midagi muud oma näole panin :).

    ReplyDelete
  3. Kas see Look Beauty põsepuna Make Me Blush on matt põsepuna või pigem läikega?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matt kindlasti mitte. Vähemasti need kaks tooni, mis minul on - Rosy ja Pinch on sellised kumavad, lähedalt vaadates võib näha veidikest sädelust.

      Delete
    2. Aitäh nii kiire vastuse eest :)

      Küll, aga hakkasin Look Beauty leheküljel ringi vaatama ja tänu sinu piltidele armusin ka ise sellesse põsepunasse ära, aga tellima hakates tuleb ikkagi postikulu otsa :/ Kas ma teen midagi valesti või magasin ma lihtsalt juba selle hea pakkumise maha, mil saatmine oli tasuta?

      Delete
    3. Kahjuks on nii, et postikuluta on tellimused alates 20£. :(

      Delete
  4. Mis ma näen, Collection 2000 ilusti esindatud! Nii tore :) Muide, juhtusin ükspäev Bootsis jalutama ja juhuslikult märkasin, et Look Beauty on samuti seal esindatud :)

    ReplyDelete
  5. Minu eilne kogemus, kui kasutasin teist korda Aussie Miracle Moist šampooni ja 3-minute Miracle Reconstructor Deep Conditioner palsamit, lõppes kehvasti, kui avastasin peale pesu rätikut peast võttes, et mu heleblondid juuksed olid muutunud HALLIKAKS! Pesin teise šampooniga 2x ja nad said oma endise tooni enamvähem tagasi. Esimest korda neid proovides jäid juuksed lihtsalt takuseks, niiet minu juustele need hästi ei mõjunud :( Jube kahju, sest pole ammu kasutanud nii superhea lõhnaga ja jube hästi vahutavat šampooni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi-oi, see on küll ennekuulmatu. 3minuti maski kasutan ka ise ja olen super rahul, šampooni ei ole proovinud, kuna see on kuivadele juustele, siis arvatavasti ka ei proovi. See värvimuutus on küll enam kui kummaline, ei leidnud ma ka netist mingit seletust. :(

      Delete
  6. Mul on hea meel tõdeda, et paljud Sinu lemmikud tooted on ka minu lemmikud ning olen need enda jaoks leidnud just läbi selle blogi! Kiitus sulle! Maybellini BB kreem on üks väheseid, mis hoiab minu näo enam vähem matina kogu päeva, jess! Samuti ilutseb minu kontorilaua peal suure isetehtud lehviga see sama Dermosili kreekapähkli kätekreem 325ml potskus. Seda armastavad kasutada veel nii mõnedki minu kolleegid ;) Samuti leiab vannitoast Oriflame mündi-vaarika duššigeeli ning Aussie 3-minute Miracle Colour maski, mis minu kuivadele juustele mõjub nagu sõõm vett närbunud lillele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Liinake, mul on hea meel kui blogist on abi olnud. ;) Mõtlen isegi selle pumbaga suurema potsiku peale kui väike kreem otsa saab. ;)

      Delete
    2. Ahjaa, seda unustasin ka mainida, et selleks, et duššigeeli mõnus lõhn mind ka peale pesu veel pikalt saadaks, tellisin sama sarja deodorandi ka, olen rahul :)

      Delete
  7. Saaremaal ei ole mitte kuskil Maybelline BB kreemi toonis Light, on ainult Medium ja Dark. Võibolla Medium sobib minu jaoks suvel, aga kardan, et talvel on see natuke liig. Kahju olen seda testerist saanud proovida ja see tundus nii hea...

    www.theessentialtips.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui proovisid lighti ja sobis, siis on medium kindlasti tume, tooni vahe on neil päris suur. Tuleb Sul vist mandrile šoppama tulla. :)

      Delete
    2. Ma ostsin küll Kuressaare kaubamaja I.L.U.st selle BB kreemi Light toonis ja mõni nädal tagasi nägin Ideaal Kosmeetikas ka seda Light toonis. Lisaks müüakse neid Selveris ja Rimis, sealsete toonide kohta ei oska midagi öelda.

      Delete
  8. Heh, ma ise just alustasin täna postituse kirjutamist, kus laidan Aussie šampooni. Eks see nii olegi, et erinevatel inimestel on erinevad nõudlused ja arvamused.

    ReplyDelete
  9. See Oriflame'i dušigeel meenutab mulle suve, kuna kasutasin seda eelmisel suvel pudelite viisi. Piparmündine värskus ja vaarikate lõhn teeb sellest ühe mõnusa toote :)

    http://www.beautybubbleblog.com

    ReplyDelete
  10. Mina olen küll BB-kreemis pettunud või on minu kätte juhtunud praak toode. Kasutan rasusele nahale mõeldud ja toon medium. Ta küll katab hästi, aga nahale jääb terveks päevaks kleepuv tunne. Eelmine aasta kasutasin Garnieri BB-kreemi ja kleepuv tunne on sama. Lisaks hakkab mu nägu ikkagi läikima.
    Kreemi kork on ka mul imelik, näiteks kui panen selle korgi peale seisma, siis valgub kreem korki!? Kas see on normaalne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Midagi imelikku toimub Sinu kreemiga, Kadri. :) Minu oma ei ole kindla peale kleepuv, muidu ei suudaks ma seda kasutadagi, kleepuv nägu on üks hullemaid asju maamunal. Ja püsti on see mul koguaeg ning ei valgu kuhugi. Ma ka ei taha uskuda, et light ja medium võiksid nii erinevad olla. Ehk on tõesti praagiga tegu. :(

      Delete
  11. Mul on kogemused nelja tootega.
    1. Dušigeel on mul maakodus kasutuses, olen küll vähe kasutanud, kuid teeb oma töö ära. Midagi sellist ei ole, et ostaks uuesti.
    2. Küünelakieemaldi on hea ja mugav, kuid uuesti ei ostaks hinna pärast - no ikka liiga kallis täishinnaga ja soodukaga 5.99 ei kannata ka rohkem osta. Leian aja ja leotan laki maha (hõbepaber koos lakieemaldajaga immutatud vatiga küüne ümber). Ja litritega lakkidega teen praegugi nii.
    3. Kätekreem on mul tööl, aga sellestki olen tüdinud juba, päris pikalt kestab suurem tuub. Pealegi avastasin enda jaoks E. A. 8h body treatment cream'i selleks otstarbeks.
    4. Maybelline BB kreem toonis medium - sellega olen rahul, aga ilma puudrita ei hakka üritamagi, lisaks rasu imavad lehekesed päeva teises pooles. Nii õline on lihtsalt nahk ja seetõttu ei pane seda ka kreemile pahaks.

    Šampoonidega ma katsetada eriti ei julge, kasutan pikalt schwarzkopfi profisarja omi, siiani on kõik sobinud.

    ReplyDelete
  12. Mind huvitab kui kaua see küünelakieemaldaja funkab :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei leia selle kohta kuskilt infi. :(

      Delete
    2. Eks sa ise anna teada kui enam oma tööd nii korralikult ära ei tee ;)

      Delete
    3. Eks ta läheb siis tühjade totsikute postitusse. ;)

      Delete

ShareThis