arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

16/08/2013

Arvustus // Kitoko / Raviõli juustele + päikesekaitse sprei



Mul on ütlemata hea meel, et sain tänu ILU KUTSE veebipoele proovida Kitako suurepärast juuksehooldustoodete komplekti.
Ma ei olnud enne Kitoko toodetest midagi kuulnud ja vaevalt, et iseseisvalt oleksin nendeni jõudnud, seega eriti suur tänu! :) 
Komplekt koosneb raviõlist (95ml) ja päikesekaitsespreist (75ml) mis on Ilu Kutse veebipoes saadaval soodushinnaga 25,90€.
Õli eraldi maksab 22,90€ ja sprei 8,90€.
Kitoko on UK bränd, kelle tooted on sulfaatidest, parabeenidest, vahadest ja mineraalõlidest priid. Need sisaldavad ainulaadseid Aafrika taimeekstraktide segusid, mis juukseid paitavad. Tooted ei ole küll täiesti vabad kemikaalidest, kuid siiski väga juukse- ja nahasõbralikud. :) 
Otsisin ka huvipärast välja, mida nimi Kitoko võiks tähendada - see on aafrika keeles ilus. :)
Raviõli juustele
Kuna mul on väga õhukesed juuksed, mis muutuvad eriti kiiresti mustaks, siis ma olin õli suhtes natuke skeptiline. Kuigi kõikidel juukseõli pudelitel on alati kiri - ei muuda juukseid rasvaseks, enamasti nad seda minu juustega siiski teevad. Kitoko õli ei ole õnneks üks nendest. Õli on peaaegu värvitu ja väga kerge segu shea- ja argaaniaõlist, A- ja E-vitamiinidest, sisaldab ka looduslikku UV filtrit.
Mulle meeldib panna õli juustesse kaks korda. Esiteks enne föönitamist - tilgutan peopessa umbes 5-6 tilka õli, hõõrun käte vahel soojaks ja paitan juustesse. Kui juuksed on täiesti kuivanud lisan veel mõne tilga juukseotstesse ja silun juuksed peopesadega üle. Ja voalaa - juuksed on pehmed, läikivad ja hästi lõhnavad. Õli lubab muuta juuksed tugevaks ja siledaks, hoida niiskustasakaalu ning toita rabedaid juukseid ja juukseotsi. Ma olen kindel, et kõike seda ta ka teeb, paari nädalaga kindlasti veel suuri muutusi näha ei ole, aga mulle jubedalt meeldib, milliseks see õli mu juuksed muudab ja lõhn on imeline! Samuti on boonuseks, et õli muudab juuste kuivamisaja poole kiiremaks, saan need juba 5 minutiga kuivaks föönitatud, ilma õlita läheb aega kindlasti kümme kui mitte rohkem minutit. Kasutan selle armsa klaaspudeli kindlasti tilgatuks. Mõnusalt luksuslik toode. Julgeksin isegi öelda, et see on parim juukseõli, mida olen proovinud. Soovitan!

p.s. Kui kohe ei julge suurt õlipudelit tellida, on Ilu Kutse e-poes olemas ka väiksem 10ml pudelike, hinnaks 6,90€.
Päikesekaitse sprei
Olen kunagi proovinud üht päikesekaitse toodet juustele, mis mulle sugugi ei meeldinud, see jättis juuksed kleepuvaks ja tegi need kiiresti mustaks.
Seepärast ei ole ma neid endale enam soetanud. Kuigi hädasti oleks vaja olnud, sest tumedad juuksed tõmbavad eriti päikest ligi,
need muutuvad päikese käes vahest nii kuumaks, et ei saa katsudagi. :)
Pole siis ime, et peale igat suve on mu juuksed eriti halvas seisus, otsad on kuivad ja kamm ei käi läbi ning värv on tuhmunud. Nüüd on mul mure murtud, sest peale igat peapesu pritsin juuksed hoolikalt oma uue spreiga üle. See on imekerge koostisega, ei muuda juukseid peadligi hoidvaks, raskeks või kleepuvaks, ainus, mis reedab, et olen seda juustesse pihustanud, on imehea lõhn. Sprei sisaldab granaatõuna, rohelist teed, sheavõid, A-ja E-vitamiine ning UV filtreid. See mitte ainult ei kaitse päikese eest ja ei lase juuksevärvil pleekida vaid ka juba parandab kahjustatud juukseid. Jäin jällegi väga rahule - ilus pakend, pihustab peene uduna, juustes märkamatu ja super lõhnaga. Loodan, et augustipäike jätab mu juuksed nüüd puutumata. :)

Komplekt on saadaval SIIN.
Ka kõik teised Kitoko tooted on hetkel soodushindadega!
Mulle tõesti väga meeldivad mõlemad tooted ja mul on kuidagi eriti mõnus tunne, et nad mul olemas on. :) 
Kitoko hakkas mind nüüd tõsiselt huvitama, tundub, et need Aafrika taimeekstraktid sobivad mulle, kujutan ette, et ka šampoonid-palsamid-maskid võivad päris mõnusad olla. :)

Ootan väga-väga teie kommentaare...
Kas olete Kitoko tooteid proovinud?
Kas kasutate suvel juustel päikesekaitsetooteid?
Millised on teie lemmikud juukseõlid?

Tänaseks kõik, olge ikka armsad ja kitokod!

11 comments:

  1. see juukseõli on tõesti super! ei saa päevagi ilma selleta :)

    ReplyDelete
  2. Mina olen seda juukseõli proovinud, tõesti super toode minu õhukestele juustele. Kohe saabki otsa ja uut on vaja.
    Minu lemmik õlid/seerumid on Kitoko ja siis tuleb Macadamia ja siis Previa.

    Kunagi proovisin ka mingit pihustatavat juustele mõeldud UV kaitset ja tegi juuksed vastikult harali, kleepuvaks ja nagu räpaseks, juuksur ütles, et sellised UV kaitsed juustele on suht soolapuhumine, ainus mis juukseid kaitseb on müts või rätik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahjuks mulle ei sobi ükski müts ja kuumaga palav ka. Rannas ainult panen kübara pähe. :) Ma ikka loodan selle sprei peale. :)

      Delete
  3. Minulgi on seda õli juba mitmes pudel ja jätkuvalt ülistan seda igal võimalusel :)

    ReplyDelete
  4. Mul on praegu nii palju erinevaid juuksehooldustooteid, aga juukseõli ikka ei ole! Justnimelt sellepärast ei ole, et varasemalt proovitud õlid tegid juuksed hiljemalt sama päeva õhtuks mustaks :( Seda õli võibolla prooviks küll, kujutan ette kui hästi ta minu kuivi juukseid talvel niisutaks :) Päikesekaitse spreidest julgen isiklikult veel soovitada Wella kollast värvi päikesekaitsespreid. No ausõna - pihustan palju tahan ja ikka ei muutu juuksed mustaks rutem kui tavaliselt :) Minu absoluutne selle suve lemmik, mille eest räägib ka fakt, et mul on üle poole spreist juba otsas!

    ReplyDelete
  5. Taaskord nii ilusad pildid. Eriti sulnis on see kaader, kus käele õli valad. Ma olen suur juukseõlide sõber ja Kerastase on ka üks neid, mis ei jäta kunagi juukseid rasvaseks. Aga seda poleks kunagi arvanud, et sul õhukesed juuksed on, piltidel oled alati selle väga nutikalt ära peitnud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, armas Stella! :) Selle kaadri saamisega väsitasin oma elukaaslase päris ära, kuidagi ei tulnud pilt nii, nagu vaja, tahtsin tegelikult, et õli pihku tilguks. :)) Päris mitu korda pidin sessiooni jooksul endale selle õli pähe määrima, mis pihku tilkus, lõpuks said nii fotograaf kui Viinergi karva läikima. :D Jaa, juuksed on mul imeõhukesed, vaatan isegi vahel, et piltidel paistavad need kobedamad. :)

      Delete
  6. Tundub, et tasub proovida, kõlab nagu minu kiidulaul Moraccoin oili tootele ja see ongi juba otsakorral. :)

    ReplyDelete
  7. Tellisin hiljuti Ilukutse lehelt komplekti, Kitoko kehakoorija ja kreem. Niiiiiiiiiii hea lõhnaga, lõhnab sama moodi nagu juukseõli. Koorija on pisut nõrga võitu, pigem on see kergelt kooriv duššigeel, aga lõhn on lihtsalt imeline. Märksõnad parabeeni ja sulfaadi vaba on ka positiivne :)

    ReplyDelete
  8. Kasutan neitsioliiviõli ja Planet Spa Türgi kuumaveeallikad Body, juuksed, küüned ja kehaõli .

    ReplyDelete

ShareThis