arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

24/10/2013

Arvustus // Avon / Bali Botanica sari



Mul oli suur rõõm ja nauding testida Avoni Planet Spa sarja kuuluvaid plumeeria ja sidrunheinaga Bali Botanica tooteid. Sain oma "käsutusse" lausa terve koduspa jagu hooldust - kehakoorija, kehaõli, kehavõi ning näomaski. Pean kõigepealt kiitma seda väga väga head lõhna, mis nende toodete kasutamise eriti meeldivaks tegi. See on ühtaegu värske ja magus lillelõhn, nii minu teetassi.  Ka välja näevad tooted väga kaunid - türkiissinine kuldsega mõjub eriti luksuslikult...

Kehakoorija
(12,60€)
See koorija liigitub õrnemat sorti igapäevaseks kasutamiseks sobilike koorijate hulka. Tegu on rikkalikult vahutava dušigeeliga, millel sees päris piisav hulk koorivad osakesi, et nahk mõnusalt pehmeks muuta. Tore on see, et nahka geel ei kuivata - võib vabalt ka ilma  hilisema kreemitamise-õlitamiseta läbi ajada.  

Geel on luksuslikult pärlmuttervalge, aga veelgi rohkem, kui väljanägemine, meeldib mulle selle lõhn - kujutage ette metsmaasikatoormoosi veidikese lillelisandiga...oeh, tõeliselt mõnus elamus. Ma olen tuubile juba peaaegu otsa peale teinud, nii kiire tühjenemine saab osaks väga vähestele toodetele minu riiulites, ma lihtsalt haaran iga kord erineva järele, vahelduse mõttes. See toode jättis mulle väga hea mulje, soovitan! 
Kehaõli
(12,60€)
Viimasel ajal on mu riiulitel endale päris mitmed kehaõlid kodu leidnud. Kui mul neid ei olnud, ei osanud ma neist puudust tunda, aga nüüd, kui olen õlidega lähemalt tutvust teinud, on mul hea meel, et nad mulle võõraks ei jäänud. Eks need rohkem sellised "luksustooted" ole, mitte hinna pärast - kuna keha niisutamiseks valitakse pigem kreem ja lõhnastamiseks parfüüm, siis õli soetatakse kindlasti mitte hädavajadusest vaid just nimelt keha ja meelte poputamiseks. 
Selle kehaõli niisutusomadused ei ole küll kreemide/võidega võrreldavad, kuiva naha omanikud võivad midagi tõhusamat vajada, kuid need, kellele just meeldib kergem "kiht" ja lisaks õrnalt lõhnastatud nahk võiksid selle tootega küll lähemalt tutvust sobitada. Mulle meeldib, et õli on hästi kerge ja imendub kiirelt, nahk ei jää kleepuvaks vaid on pehme ja sile, plussiks on ka mugav pihusti.Natuke kipitav on õli kasutada peale raseerimist, sest see sisaldab suuresti alkoholi. Just alkoholi lõhn on see, mis õli pihustades kõigepealt ninna lööb, õnneks haihtub see koheselt ja nahal lõhnab õli väga meeldivalt - õrnalt ja lilleliselt. Ma oleksin selle õliga suvel ettevaatlik - kas alkohol ja päike koos mitte pigmendilaike ei tekita?
Näomask
(7,20€)
See tuub on neljast proovitud tootest minu lemmik. Mulle meeldib, et maski on hästi kerge peale kanda - tekstuur on mõnusalt kreemjas. Ja sama lihtne on seda ka maha pesta, kaua ei ole vaja loputada ja mingeid jääke nahale ei jää. Kuigi mask on kreemine, sobib see minu rasusele nahale hästi, meenutab toimelt mulle savimaske - nahk jääb puhas ja pehme, see ka kuivab nahal nendele sarnaselt, kuid mitte nii kivistunuks.
Mask ei ole nahka kuivatav, ma arvan, et see sobiks ka kuivale nahale, kuigi sellel nahatüübil vaevalt, et poore on vaja puhastada - just seda see mask värskendamise, ergutamise ja pehmendamise kõrval lubab teha. Ja teeb ka... 
Kehavõi
(12,60€)
Mulle nii meeldis see purgike, just nimelt meeldis...nii kaua, kui pidin hakkama seda lahti kangutama. Selle rauast mehhanismiga kaane avamine nõuab nii suurt pingutust, et ma alati tükk aega mõtlen, kas ma üldse hakkan... :) Hea, et tegu on plastikust topsiga, klaasist anumaga ma nii jõuliselt kakelda ei julgeks. Ehk on mulle selline kiuslik purk sattunud. Igatahes väga kahju, sest sisu on mulle vägagi  meeltmööda...
Lõhn on kreemil pealemäärides päris intensiivne, aga juba mõne minuti pärast muutub nahal vaid õrnalt aimatavaks. Lõhnab see neljast tootest kõige "rohelisemalt". Niisutab kehavõi päris tublisti, tegu on paksemat sorti kreemiga, mis aga imendub kiirelt ja jätab naha imepehmeks. Ma võrdleksin  tunnet The Body Shop´i kehavõidejärgse nahaga. :) Vot kui see sisu ainult nii raskesti ligipääsetav ei oleks...

Kas olete Bali Botanica sarja proovinud?


Imeilusad plumeeria õied - kahtlustan, et "peasüüdlased" selles nii heas lillelõhnas, millega Bali Botanica sari mind ära võlus...
Tänaseks ongi kõik, olge armsad!








13 comments:

  1. Oi, tekitasid nii suure soovi neid tooteid proovida! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui Sul veel ruumi on, siis kindlasti soovitan proovida. :))

      Delete
  2. Samad sõnad mis Maarjalgi - nii tahaks nüüd proovida seda sarja. Mul oli kunagi mingi teine versioon kehavõist samasuguses topsis ja tollega küll probleeme polnud - käis mõnusalt lõks-lõks kinni ja lahti. Nii et ma kardan, et sulle on lihtsalt jonnaka pakendiga eksemplar sattunud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaldun sama arvama, ehk pikapeale "venib välja" ja muutub taltsamaks. :)

      Delete
  3. Sinu postitused on alati nii huvitavad ja need pildid, kuidas sa neid illustreerid, väga lahe :)
    Ise loosin hetkel oma blogis just seda komplekti.

    http://heykklaarika.blogspot.com/2013/10/giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Klaarika! :) Tõeliselt mõnus auhind ootab võitjat. ;)

      Delete
  4. Oeh, need pildid. Juba ainuüksi nende pärast sooviks tooteid proovida :D. Nii luksuslik. Ja muidugi ka sellepärast, et sidrunhein on sees! Oleks veel vannisool ka neil, siis oleks jackpot :D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just, Helena, nii nägu kui sisu on neil toodetel luksuslik. :) Vannisoolast ei ütleks ise ka ära. ;)

      Delete
  5. Mul on ka see komplekt ja kehakoorija on lihtsalt vaimustav. Kasutasin seda just enne isepruunistuva peale määrimist. Seda toredat kehakreemi totsikut ei ole ma veel avanud, ei raatsi :) Näis, kas minu oma on sama kiuslik :D PS. Pildid nagu alati... VAIMUSTAVAD!

    ReplyDelete
  6. Tõsiselt, tõsiselt head pildid - sa pead oma nippe jagama minuga :)

    Ma juba vaimusilmas kujutan ette, kui hästi kõik see kraam lõhnas mmmmmm :P

    Jaanika
    In Love in Ljubljana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peale seda, kui statiivi muretsesin, läks asi palju paremaks, sellega saab ka hämaras head pildid. ;)

      Delete
  7. Mulle endale ka väga meeldib see näomask. Samuti on mõnus kreemjas ka sellest Spa sarjast valge teega näokoorja. Tahaks veel Brasiilia acaiviljaga näomaski ära proovida. Õli on küll meeldiva lõhnaga.

    ReplyDelete

ShareThis