arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

29/04/2014

Arvustus // L´Oreal / Skin Perfection Correcting Day Moisturiser


Neile, kes ilu-uudistest huvituvad, on kauplustes kindlasti silma jäänud uus roosa L´Oreal Skin Perfection sari, mida reklaamitakse kui naha parandajat ja jume täiustajat. Mina sain sarjast testimiseks nahka parandava niisutava kreemi
See roosa purgike lubab anda silmaga nähtavaid tulemusi - 1 minutiga on nahk  niisutatud, tundub pehme ja siidiselt sile, 1 nädalaga on poorid silmnähtavalt väiksemad, 1 kuuga on nahk siledam ja ühtlasem, justkui täiustatud. 
Pean tunnistama, et ma ei ole just agar päevakreemide kasutaja. Mul on lihtsalt nii rasune nahk, et ma ei ole siiani suutnud leida sellist kreemi, mis hoiaks naha täiesti mati, seda ka meigi all ja pakuks seejuures vajalikku niisutust. Rasuse naha kreemid kipuvad olema kas kuivatavad või kui need on mõeldud niisutamiseks, siis tahavad need naha veelgi kiiremini õliseks muuta. Olen siis parem üldse ilma või võtan tuubi/purgi välja alles siis, kui nahk pindkuivaks muutub, kas siis suvel päikesega liialdades või talvel, kui keskküte sellest niiskuse välja imeb. Sama juhtub ka siis, kui unustan piisavalt vett tarbida. Tegelikult kasutaksin ma päevakreemi tihedamini küll, kui see mu nahka kiiremini läikima ei paneks, sest mulle meeldib, kui naha ja jumestuskreemi vahel on midagi, mis kuivematel kohtadel ei lase jumestuskreemi alt inetult esile tükkida ja ülejäänud naha pehmeks ja siledaks muudab - jumestuskreem jääb niisutatud nahal kordades ilusam ja nahk näib nooruslikum. Kui see veel ka poorid märkamatuks muudaks ja nahatooni ühtlustaks, oleks ju eriti hästi saadud. Ma ei kruttinud ootusi enne Skin Perfectioni kasutusele võttu eriti kõrgeks. Ühelt marketites10€-ga müüdavast kreemist on seda kõike ju palju tahetud. Teiseks tegi mind ettevaatlikuks lause, et kreem sobib KÕIKIDELE nahatüüpidele. Raske on ette kujutada kreemi, mis klapiks nii kuiva kui rasuse nahaga - see kas ei niisuta kuiva piisavalt või muudab rasuse poole päeva pealt läikivaks, nii arvasin mina. 
L´Oreal õnneks arvas teisiti, sest rasust nahka see kreem tõepoolest õlisemaks ei muuda, hoiab selle hoopiski mõnusalt mati, kuid ei kuivata. Kuiva nahka ei ole mul mujalt, kui käe pealt võtta ja selle muutis kreem küll väga pehmeks ja niisutas põhjalikult. Oleksin väga rõõmus, kui kuiva nahaga lugejad, kes kreemi on proovinud kommentaarides muljeid jagaksid, et kuidas on see nende nahale sobinud. Mulle oleks ausaltöeldes juba ainuüksi kreemi matistavatest omadustestki täitsa piisanud, et seda edasi jääksin kasutama. Aga see roosa purk üllatas palju enamaga.
Mulle meeldib selle juures absoluutselt kõik. Kreem on ilusas roosas klaasist purgikeses, mida on rõõm kasutada ja mis näeb ka niisama tualettlaual kena välja. Kreem on armsasti heleroosa ja lõhnab IMEHÄSTI, värskelt ja lilleliselt, tehes kreemi kasutamise eriti meeldivaks. Tekstuur on kreemjas, kuid väga kerge, see imendub kiirelt, jättes naha tõesti sametiselt pehmeks ja siledaks nagu lubab. Sobib ideaalselt meigi alla. Poorid muutuvad kreemi kasutades tõepoolest palju vähem märgatavaks, pidin vahepeal isegi väikse pausi tegema, kui oli vaja testida Tony Moly pooripuhastajat, sest ei olnud enam, mida puhastada. :) Efekt saabub isegi kiiremini, kui lubatud 1 nädal, juba mõne päevaga oli krobeline suurepooriline nahk katsudes palju siledam ja pehmem. Olen kreemi kasutanud nüüd umbes poolteist kuud ja mulle tundub, et peale pooride kokkutõmbumise on ka naha toon ühtlasemaks muutunud. Selle töö võis muidugi ära teha ka päike, kuigi olen püüdnud tema kiirte eest näonahka igati peita. Kui ma nüüd vahepeal mõnda uut imekreemi ei juhtu testimiste käigus avastama, siis soetan kindlasti uue Skin Perfection purgi, kui praegune otsas. Üks miinus kreemil siiski on - see ei sisalda päikesekaitset. Sellest on küll kahju, sest Skin Perfection sobib oma kerge tekstuuriga just suveks nii hästi. Muus osas aga - SUPER! 
Mul on tõesti hea meel, et ma saan kõigile neile, kes on küsinud, kas oskan soovitada head niisutavat kreemi rasusele nahale, mis ei muudaks nägu läikivaks, lõpuks vastata - jah, oskan küll. :)



Kes vaatamata minu kiidulaulule kohe 50 ml purki ei söenda soetada, saab sobivuse testimiseks tellida 1,5 ml tootenäidise SIIT. Samast saab lugeda ka Skin Perfection sarja kuuluvast seerumist ning silmakreemist. 



Video neile, kes vajavad visuaalseid juhiseid, kuidas täpselt see kreemi nahale määrimine käib. :)




Kas olete mõnda Skin Perfection sarja toodetest proovinud?
Tänaseks kõik, olge armsad!





13 comments:

  1. Ostsin nii päevakreemi kui ka seerumi, kuid kahjuks need tooted minu näonahale ei sobinud. Panid näo läikima ning tekitasid punne. Väga kahju, sest kõikide kiitvate kommentaaride põhjal ootasin neist päris palju:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kas kreem üksinda pani ka näo läikima? Uskumatu, ma arvasin, et minu nahast rasvasemat ei eksisteeri. :/

      Delete
  2. Kuidas saab silikoone täis kreem poore puhtana ja väiksena hoida? Silikoon ei lase ju nahal hingata.

    ReplyDelete
  3. Oo, tellisin tootenäidise juba veidi aega tagasi, nüüd ootan seda väga kärsitult! :)

    ReplyDelete
  4. Kuna ma pole veel näidist saanud ja ei julge just seda kreemi veel soetada (1. põhjus: hetkel olemas päevakreem; 2.põhjus: minu jaoks kergelt kulukas), siis ei oskaks praegu midagi öelda, aga ma siiski annaks väikse kommentaari video kohta: kuulsin sellist nippi, et siiski tasub kreemi kanda näole alt ülesse masseerides, niiöelda vastupanu gravitatsioonile. ;)

    ReplyDelete
  5. Mis vahe on kreemil ja seerumil? Kui konkreetselt selle tootesarja tooteid võrrelda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konkreetselt nende toodete kohta ei oska öelda, aga tavaliselt on seerumites aktiivaineid rohkem. Eriti tõhusa efekti saavutamiseks soovitatakse kasutada koos sama sarja kreemi ja seerumit.

      Delete
  6. Sain vist ajakirja vahelt selle kreemi testri ja nende paari korra põhjal, mil seda kasutada sain, ütleks kaa, et see on tõesti SUPER kreem! Ei jäta nägu läikima ja poorid on justkui kadunud :)

    ReplyDelete
  7. Mina sain esimesena proovida selle sarja silmakreemi. Olin sellega väga rahul ja nii tekkiski huvi näokreemi vastu ka.
    Igaks juhuks proovisin enne ajakirja vahelt saadud testrit ja olin sillas. No tõesti väga mõnus kreem, üldse kogu see sari :) Päikesekaitset võiks jah tõesti ka veel pakkuda. Aga ehk olekski liiga palju soovitud :)
    Praegu pean plaani, kas osta seerum ka või mitte. Kuid silma- ja näokreemi ostan kindlasti veel.

    ReplyDelete
  8. Ennem kui see kreem poelettidele jõudis müüdi seda laeva peal. Sealt ma selle ka esimest korda ostsin. Ma armastan seda. Mul onj juba kolmas. Vahepeal mõtlen, et äkki ei peaks enam....aga see on nii hea. Mu nahk on mega ilusks muutunud. Alguses lausa ei uskunud , et kreem võib seda teha. Poorid on väiksemad, nahk siledam ning ühtlasem. Kasutan ka seerumit ja silmakreemi. Ainult seerumil lõhn ei istu . Samas see haitub hetkega või ma siis lihtsalt harjun. Mul on kuiv nahk. Suvel natukene parem. Talvel jäi niisutusest pisut väheseks. Nüüd sobib väga hästi. Alguses kui kasutasin ei osanud midagi arvata aga nädal või kaks hiljem tuli sõltuvus.

    ReplyDelete
  9. Ma tellisin ka mõni aeg endale testri. Juba siis ootasin, aga peale seda arvustust ootan veel rohkem. Loodan, et see kreem sobib ka minu nahale, mis on ka üsnagi rasune. :)

    ReplyDelete
  10. Mina enam jumestuskreemi ei kasuta. Olen seda kuu aega kasutanud ja poorid kadunud. Jume on ühtlane ja särav. Kosmeetiku juurde ei ole ka enam läinud ja tühistasin viimase aja. Isegi salongi tooted pole nii kiire ajaga seda tulemust andnud.

    ReplyDelete

ShareThis