arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

06/08/2014

Ilulemmikud #5



Paljud tooted selles postituses on tegelikult taasavastatud vanad lemmikud, lihtsalt talvel ei tundunud nad mulle nii ahvatlevad/vajalikud ja nii nad, kes külmikus, kes riiulil, talvitusid ja oma õiget aega ootasid. 
summer favorites
Kitoko // UV kaitsesprei juustele*
9.90€ LINK ARVUSTUS
 Ma ei tea, kas see tuleb sellest, et mul on tumedad juukseid ja see tõmbab päikest ligi või puudub neis loomulik kaitse, olen selle ehk liigse föönitamisega minema puhunud, igatahes muudab päike mu juuksed kiiresti hästi rabedaks ja elutuks. Seepärast pritsin neid ka sel suvel alati enne päikese kätte minekut hoolsasti selle Kitoko päikesekaitse spreiga.
kitoko spray
Kuigi rannas kannan ma alati õlgkübarat, siis sprei pistan alati ka rannakotti, sest ujuma ma kübar peas ei lähe ja vees kütab päike eriti kuumalt - kui ei taha lõpetada krussi kärsanud traatidega, tuleb pihustada! Tegelikult teeb sprei juuksed nii mõnusalt pehmeks ja siidiseks ning lõhnab imehästi, et ma lasen seda pähe ka siis, kui väljas on puha pilves. Kuna mu juuksed on väga õhukesed, siis paljud pähejäetavad tooted mulle ei sobi, sest muudavad juuksed raskeks ja peadligi hoidvateks, samuti kipuvad need siis kiiremini mustaks minema. Aga seda toodet julgen küll soovitada igale juuksetüübile, ka imeõhukestele ja megarasustele.

Annemarie Börlind // Anti Stress Mask*
28€ LINK
Olen täitsa õnnetu, sest see mõnus mask on mul peaaegu, et otsas, saan veel paar korda seda stressivastast hooldust nautida. See on just sellist sorti mask, mida sa tahad suvel omale peale määrida, talve veetis purk mul külmikus ja ootas...  kuumi ilmasid, et siis oma jääkülma geelja sisuga palavaid palgeid jahutada.
annemarie börlind anti stress mask
 Jahutava efekti annab peale külmikus hoidmise ka mentooli ja piimhappe ühend, mis geelis peidus. Tõesti on ütlemata mõnus, kui peale päeva kiiskava päikese käes saad külmikust selle jäise tarretise endale näole laotada. Mask võitleb stressist tingitud kortsude vastu, pühib näolt väsimusemärgid, silendab ja pinguldab, pärast on nägu nii mõnusalt pehme ja ilme puhanum.
annemarie börlind mask
 Annemarie Börlind tooted on imehead ja seetõttu ka veidi kõrgemast hinnaklassist. Võitsin maski kunagi Stella blogis toimunud loosis, ise ma arvatavasti 28€ selle tillu purgikese eest välja käia ei raatsiks... las ta siis jääb mulle seda 2014 aasta kuuma suve meenutama. 

The Body Shop // Mango kehasorbett*
15€ LINK / ARVUSTUS
Kuigi alles üle-eelmine postitus oli tervenisti just sellele tuubile pühendatud, ei saa ma seda ka siin mainimata jätta, sest see on nii suvine toode, kui veel olla saab - troopiliselt lõhnav, jahutav, niisutav ja näeb välja justkui tuubist pigistatav mahlajää. See paneb mõnusale rannapäevale laheda-jaheda punkti. Ma olen selle kasutamist tõesti nautinud ja loodan, et ka järgmisel suvel on need mõnusad tuubid The Body Shop´is saadaval. 
the body shop mango sorbett
Lush // Eau Roma Water
5,40€ LINK
Mul lihtsalt peab suvel olema kapi peal üks pumbaga näovesi, mida ma palava ilmaga saan endale näkku pritsida. See Lush´i lavendli ja roosi järele lõhnav vesi annab sellise mõnusa jahutava ja aroomiteraapilise elamuse, et ma iga kord kapist mööda kõndides seda ikka ja jälle endale peale tahan piserdada. Pritsib see pump päris jämedat vihma, mis on vägagi sobiv meikimata näo värskendamiseks, aga ei sobi, kui soovite sellega meiki kinnitada või meigitud nägu päeva jooksul piserdada, kogu nähtud vaev võib minema voolata. 
Järgmisel suvel proovin kindlasti ära kas Breath of Fresh Air´i või Tea Tree Water´i või siis mõlemad. 
lush eau roma water

Maybelline // Colorama Polka Dots küünelakid
ARVUSTUS
Ka need mummulised küünelakid elasid talve ilusti üle, üksi ei ole kuivanud ega paksuks muutunud. Need mitte ainult ei sobi oma täpilisusega suvesse imehästi vaid püsivad ka kaua peal, vähemasti 4-5 päeva on mureta. Kolmest toonist on must-valge minu lemmik, kuigi need värvid ei ole just eriti suvised, on mummuline lõpptulemus siiski väga vallatu ja armas. 
maybelline polka dots
Eriti meeldib mulle, et must-valget lakki saab erinevate värviliste lakkide peale tõmmata...
polka dots nails

Victoria´s Secret // Aqua Kiss niisutav kehasprei*
12,95€ LINK / ARVUSTUS
Aqua Kiss on minu lõhnakollektsiooni kõige suvisem liige ja olen seda tublisti terve suve sortsutanud. Kehasprei on just parajalt õrna aroomiga, kuumadel päevadel ei kujuta midagi kangemat ettegi. See on värske ja lilleline, mahe ja armas - nagu üks mõnus, vaikse tuulega soe suvepäevgi. 
victorias secret aqua kiss
Kindlasti meeldib hästi paljudele, sest ei ole pealetükkiv ega keeruline vaid lihtne ja selge kui allikavesi... no olgu, mitte just allikavesi, pigem tiigivesi, kus palju vesiroose sees. Kui keegi otsib suvisele sünnipäevalapsele kinki, siis sellega on raske mööda panna, see lihtsalt on meeldiv lõhn.  

Wella Professionals // Brilliance / Šampoon õhukestele/normaalsetele värvitud juustele
 6,85€ LINK
See šampoon muudab juuksed nii mõnusalt kergeks ja kohevaks ning lõhnab mahe-magusalt, lisaks vahutab tublisti - rohkem ei saagi ühelt šampoonilt tahta. Proovin küll igasugu teisi šampoone, aga alati, kui on vaja eriti hea välja näha, haaran just selle pudeli järele. Minu 500ml šampoon on soetataud salongist, aga veelgi soodsamalt leidsin väiksema, 250ml pudeli Levelzonest - link ülalpool.
wella brilliance

Nivea // Lip Butter / Raspberry Rosé 
LINK
Peamine põhjus, miks ma suvel kõige rohkem just selle huulemäärde järele olen haaranud, on muidugi see mammudega toos. 
Kõik, kus marjad peal, on minu poolt suvel eriti armastatud. 
nivea lip butter
Ka sisu kohta ei ole mul midagi paha öelda, lõhnab hästi, niisutab ilusti ja annab mõnusa läike, kui panna paksemalt, saab heleroosad bubble gum huuled. Müügil olen neid näinud Selveris ja Prismas. Hind jäi 3€ kanti.
lip butter nivea
Dermosil //  Keha Koorimiskreem Laim*
5,90€ LINK / ARVUTSUS
Tegu on hästi õrna kooriva dušigeeliga, mis sobib ideaalselt igapäevaseks kasutamiseks. Kuna ma kasutan suvel isepruunistuvat kreemi, siis on väga oluline, et nahk oleks korralikult kooritud, jume jääb siis ilus ühtlane, ilma piirjoonte ja siiru-viirudeta. Selle geeliga igapäevaselt toimetades ei olegi vaja tõhusamaid koorimisi ette võtta. Lõhn on hästi meeldiv, justkui sidrun suhkrus. Vahutab hästi ja nahk jääb sile ja värske. Mõnus!
dermosil lime

Girlz Only // Kuivšampoon Hazy Days
Uskumatu, et see, Selverist 2€ eest soetatud pudel teeb silmad ette ka Batistele. Mulle meeldib, et sellele on tagasihoidlikum lõhn, need Batisted, mida olen proovinud, on nii vänge lõhnaga, et tavaliselt lähen aeda, et neid pähe pihustada, toas oli muidu võimatu hingata. Girlz Only muudab juuksed just selliseks, nagu üks hea kuivšampoon nad muuta võiks - puhtaks, lõhnavaks ja veidi rohkem volüümikamaks. Mis mulle eriti meeldib, see lisab juustele sellist... ma ei oskagi seletada...mitte juukselaki moodi hoidvust, vaid  sellist mõnusat pehmet vormitavust - juukseid on lihtne sättida, need hoiavad just nii, nagu sul on vaja. Seepärast pritsin šampooni aeg ajalt pähe ka siis, kui juuksed täiesti puhtad, need lihtsalt hoiavad siis paremini ja näivad paksemad.
girlz only dry shampoo
Mulle meeldib, et GO ei muuda juukseid matiks, need jäävad loomulikud ja läikivad. Veel üks pluss on sellel kuivšampoonil - see väljub pudelist pea läbipaistvana, tumedate juuste omanikud ei pea hallipäisust pelgama. Olen Girlz Only šampoone peale Selveri müügil näinud ka Kaubamajas ja Rimis. Kui ma ei eksi, on saadaval viis erinevat pudelit, näiteks volüümiandev ja ka tumedatele juustele mõeldud variant, viimast kavatsen kindlasti proovida. Tavahind jääb 3€ kanti.

Tony Moly // Tomatox  Magic White Massage Pack*
12,90€ LINK / ARVUSTUS
Nii suvist pakendit teist annab otsida, justkui otse kasvuhoonest nopitud! Lumivalget värvi näomask niisutab mõnusalt ja muudab naha pehmeks ja värskeks. Lõhnab väga hästi ja maha pesta on seda lihtne. Sisaldab igasugu huvitavat kraami, näiteks pärli- ja korallpuudrit. Igati omapärane ja lahe näomask Koreast. 
tony moly tomatox



Kas olete mõnda minu lemmikut proovinud?
Kas on mõni toode, mida te igal suvel ikka ja jälle kasutate?


summer
*kingitud toode

1 comment:

  1. Aqua Kiss on mu lemmikumast lemmik VS kehasprei! Mõnusalt värskendava lõhna ja toimega (:

    ReplyDelete

ShareThis