arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

05/12/2014

Arvustus // Timotei / Precious Oils šampoon ja palsam


Kuidagimoodi olen ma poodides nii ringi käinud, et TIMOTEI tooted on päris kahe silma vahele jäänud. Ma küll teadsin koguaeg, et selline bränd eksisteerib, aga kauplustes šampooni/palsamit valides jooksid mu silmad neist alati lihtsalt üle. Nüüd, kui need mulle koju kätte toodi, ma ausaltöeldes üllatusin, kui head need pudelid välja näevad ja kuidas need mulle enne silma ei ole jäänud.

Nii šampoon kui palsam on mõeldud normaalsetele/kuivadele juustele, need on parabeeni-ja värvainetevabad. Peale ilusa, kuldselt läikiva pakendi meeldib mulle ka nende toodete lõhn. Nii šampoon kui palsam lõhnavad üsna tugevalt ja lõhn jääb ka juustesse päris pikakas ajaks. Aroom on täpselt selline nagu Precious Oils nimega võiks seostuda - rikkalik ja luksuslik, meenutades mõnda eriti head juukseõli. Mõlemad tooted sisaldavad argaania- ja mandliõli ning jasmiiniekstrakti, mis lisab mõnusa lillelise noodi. 
 Šampoon* vahutab tublisti ja peseb juuksed ilusti puhtaks, kuid minu rasustele juustele, nagu oligi arvata, see ei sobi - need muutuvad kiiremini mustaks. Ka tunnen mõne tunni pärast peanahal mõningast kihelust, tundub, et need õlid mu nahale hästi ei mõju. Kuivade juuste omanikud ehk saavad neist rohkem kasu ja ka niisutust, mida minu juuksed ei vaja. Juuksed iseenesest jäid mõnusalt pehmed, läikivad ja kergesti kammitavad.
Palsam* on küll üsna paksu konsistentsiga, kuid juustele laiali ajades justkui haihtub õhku, ei ole seda ei käte küljes ega juustes. Juustesse see kindla peale ei imbu, sest need ei tundu ei loputamise ajal ega ka kuivatades sugugi niisutatud. Kahju, lootsin just, et mu kuivad juukseotsad saavad sellest õlide kompleksist turgutust. Ainus, mida ma tunnen, et see juustele lisab, on meeldiv lõhn. :) Ehk mõjuks palsam siis, kui see rätikukuivadesse juustesse kanda, kuid kelle ikka selleks aega või viitsimist on. Või siis proovida palsamit juuksemaskina kasutada, vannimüts ja rätik soenduseks peas - siis ehk hakkavad need õlid oma tööd tegema.
 Kui kellelgi tekkis huvi, kuidas tema juustel need kaks toimivad, siis seadke sammud näiteks Rimisse - märkasin, et seal on niigi väga hea hinnaga Timotei toodetele 30% allahindlust! Tavahind mõlemal pudelil 2,25€. 

Kas olete Timotei Precious Oils tooteid proovinud?
Kuidas teile meeldis/sobis?
Tänaseks kõik, olge armsad!


* kingitud toode

No comments:

ShareThis