arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

21/02/2015

Arvustus // Avon #1



Võtsin ette suurema posu Avon´i tooteid, milledest enamuse kohta on mul vägagi häid sõnu lausuda...


Planet Spa sheavõi ja suhkruga kehakoorija*
12,60€
Hästi meeldiva, karamellijäätise lõhnaga, mõnusalt kreemjas kehakoorija, milles koorivaid osakesi ei ole küll palju, kuid need ei sula ja koorida saab just nii kaua, kui tahtmist on. See on sedasorti toode, mis ei ole küll maailma tõhusaim, kuid mille kasutamine on nii nauditav, et ausaltöeldes on sellel hetkel ükskõik, kas kõik vanad naharakud said maha kooritud, tunned lihtsalt rõõmu, et nii mõnusalt lõhnava ja pehme kreemja asjaga oma keha kallal toimetad. Veidike oleks ehk rohkem niisutust oodanud, sest koorija on tõesti hästi kreemine, mina eriti ei kurda, kuid kuiva naha omanikud võivad natuke kurvad olla, et peale koorija maha pesemist nõuab nahk ka kreemi.


Poore sügavpuhastav mustade mineraalidega mask
6€
Seda mineraalsavide segu ja salitsüülhapet sisaldavat maski olen kasutanud juba mitu tuubi. Annab mõnusa puhta ja värske tunde, poorid justkui kahaneksid ja nahk näeb klaarim välja. Mask muutub kuivades lahedalt täpiliseks, kui poore saab muidugi lahedates nimetada, aga igatahes jätab see mulje, et mask leiab need üles ja midagi nende kallal toimetab. :)



Brasiilia acaiviljaga toitev juuksemask*
12,60€
Selle maski suureks plussiks on lühike toimeaeg, piisab lausa ühest minutist, et asi toimima jõuaks hakata. Väga kuivade või kahjustatud juuste puhul võib peashoidmise aega pikendada kuni 10 minutini, kuid erilist erinevust ma peale kauemat ootamist ei märganud. Mask muudab juuksed küll mõnusalt pehmeks ja kergelt kammitavaks, kuid niisutust jääb isegi minu mitte nii kuivadele juusteotstele väheks. Meenutab pigem kergemat sorti juuksepalsamit, kui kuivadele juustele mõeldud toitvat maski. Lõhn on üsna meeldivalt magus-marjane, mitte liiga intensiivne. Tuub on ilus ja mugav, veidi ehk ehmatab maski enda lilla värv, mõjub natuke liiga keemiliselt.


Neid kolme ma kõige uuemast kataloogist enam ei leia, kuid teen neist siiski juttu, juhuks kui järgmiste jõulude aegu peaksid tooted taas saadaval olema. Naturals Winter Nourishment mee ja jõhvika šampoon* (3€) üllatas väga meeldivalt. Lõhnab magusasti suhkruste jõhvikate järele, vahutab kõvasti, peseb juuksed hästi puhtaks ja jätab need pehmeks ning siledaks. Mulle väga meeldis! Jõhvika ja apelsini vannivaht* (4€) on lihtsalt nii toredas lumememme kostüümis, et ainuüksi tema nägemisest läheb nägu naerule. Lisaks lõhnab see täpselt kui jõulud - vürtsikalt ja magusalt, vahutab asjalikult ja üldse... imearmas! Senses Moroccan Delights dušigeel* ( 3,70€) tundus mulle esialgu pudelist nuusutades liialt vürtsikas, kuid pesemise ajal on lõhn palju leebem ja isegi pigem tagasihoidlik. Idamaised lõhnad ei ole päris minu teetassi, kuid neile, kellele just sellised soojad, veidike piprased aroomid sobivad, kindlasti meeldib. Peseb ja vahutab ilusti, nahka ei kuivata.


Senses Reflection & Mystique dušigeelid* 
3,70€
Neid kahte kasutan alati rõõmuga. Dušigeelid on hästi kreemjad, lõhnavad imehästi (lilla orhidee ja vaarika, roosa jasmiini ja roosi järele), on ilusat pastelset värvi, vahutavad kõvasti ja jätavad naha pehmeks. Lisaks alatasa saadaval eriti hea hinnaga. Soovitan!



 
Kas olete mõnda neist toodetest proovinud?
Tänaseks kõik, olge armsad!



* kingitud toode
image: source

1 comment:

  1. Mul on see suhkruga kehakoorija ja issand kuidas ma selle lõhna jumaldan:) Ma ausalt nuusutan seda tuupi oma 10 minutit,ennem kui toimetama asun!:)

    ReplyDelete

ShareThis