arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

26/04/2015

Uut // Biotherm



BIOTHERM on bränd, mille tooteid ei ole ma eales proovinud ja kuna need on ka üsna luksuslikud ning veidi kallimast hinnaklassist, siis ei ole ma poes nende pudeleid/purke ka eriti uurinud. Kuigi näohooldus on muidugi viimane asi, mille pealt kokku hoida. :) Kujutate kindlasti ette mu heameelt, kui kuller tõi ukse taha Biotherm´i pakikese. Mõtlen tihti, küll mul on ikka vedanud, et ma tänu blogile saan proovida ja teile tutvustada nii palju erinevaid tooteid, vahel tahaks ennast näpistada, et kas see ikka on päriselt...
Aga vaatame, mis kotis oli. Biotherm´i  uus Liquid Glow näoõli tundub olevat midagi väga põnevat.  See on merevetikaekstraktiga kuivõli, mida saab hästi mitut moodi peale kanda - kasutada puhtalt näol päeval või öösel, tilgutada kreemi sisse või kasutada maskina. Proovisin seda eile segatuna BB kreemi hulka ja tulemus oli tõesti mõnusalt särav. Ka päeva ja öökreemina sobib see mulle suurepäraselt, sest imendub koheselt ega muuda mu niigi ülirasust nahka läikivamaks. Eks näis, mida ta pikemal kasutamisel nahaga ette võtab.
Tagapool paistab veel kiles Skin Best päevakreem, mida ma juba samuti kibelen hirmsasti proovima, aga andsin endale sõna, et ei tiri seda enne lahti, kui praegu kasutuses olev kreem otsas.   
p.s. See neoonkollane kapsel õli kõrval ei sisalda igavese nooruse eliksiiri, vaid on valguspulk, mis oli kingitusega kaasas, et kogemus oleks veelgi säravam. Ma ei olnud siiani kunagi sedasorti asja käes hoidnud ja jooksin kohe pimedasse vannituppa seda murdma ja no helendabkiiii... :)

 Tänaseks kõik, olge armsad!


image:source

No comments:

ShareThis